Kiireellisissä ilmoituksissa tulee aina ottaa yhteyttä palveluntuottajan päivystysnumeroihin.
Yleistä palautejärjestelmästä:
Tällä järjestelmällä voit antaa ilmoituksia sekä toimenpide-ehdotuksia Oulun kaupungin palveluista.
Järjestelmän käyttämiseen liittyvä opastevideo on katsottavissa etusivun oikeasta yläreunassa olevasta ”Katso ohjevideo” kuvakkeesta.
Huomioi erityisesti seuraavat asiat palautepalvelun käyttämisessä:
- Kiireelliset palautteet tulee antaa aina suoraan palveluntuottajien palvelu- ja päivystysnumeroihin.
- Jos palaute liittyy ympäristöön niin pyri osoittamaan se palvelussa olevalle kartalle mahdollisimman tarkasti, koska se helpottaa palautteen käsittelyä.
- Palautteeseen ei tule kirjoittaa arkaluonteista tietoa, kuten henkilötunnuksia, pankkitilin numeroita, tietoja terveydestä tms.
- Palautepalvelun kautta ei voi hoitaa kaupungin laskuihin liittyviä asioita, perua varattuja vastaanottoaikoja tai jättää työpaikkahakemuksia.
- Palautteisiin pyritään vastaamaan (3) kolmen arkipäivän kuluessa palautteen vastaanottamisesta ja palautteita käsitellään maanantaista perjantaihin virka-aikana.
- Jos haluat vastauksen antamaasi palautteeseesi niin anna sähköpostiosoitteesi sille varattuun kenttään. Tarkkaile myös sähköpostisi roskapostikansiota. Sähköpostipalvelut voivat tulkita antamaasi palautteeseen lähetetyn vastauksen roskapostiksi.
Seuraavat palautteet annetaan erillisellä palautejärjestelmällä
- joukkoliikenne http://www.oulunjoukkoliikenne.fi/palautteet
- kaupungin omistaminen kiinteistöjen vikailmoitukset http://tilakeskus.ouka.fi/tilahaku
Oulun kaupungin verkkosivut ovat osoitteessa www.ouka.fi