Anna palautetta
Tervetuloa palautepalveluun! Anna palautetta Oulun kaupungin palveluista. Ole tarkkana henkilötiedoista, joita kirjoitat tai lisäät palautteeseen, sillä palautteita voidaan julkaista. Lue ohjeet tietoa palvelusta- kohdasta ennen kuin aloitat.
Kiireellisissä ilmoituksissa tulee aina ottaa yhteyttä palveluntuottajan päivystysnumeroihin.

Yleistä palautejärjestelmästä

Tällä järjestelmällä voit antaa ilmoituksia sekä toimenpide-ehdotuksia Oulun kaupungin palveluista. Palvelussa käsitellään henkilötietoja, jotka ilmoitat yhteydenoton mukana. Palautteen tiedot julkaistaan, kun palautteen käsittelijä hyväksyy valintasi ”Palautteen saa julkaista”. Järjestelmän tietosuojaseloste on luettavissa sivun alareunasta.


Huomioi erityisesti seuraavat asiat palautepalvelun käyttämisessä

- Kiireelliset palautteet tulee antaa aina suoraan palveluntuottajien palvelu- ja päivystysnumeroihin.

- Palautepalvelun kautta ei voi hoitaa kaupungin laskuihin liittyviä asioita, perua varattuja vastaanottoaikoja tai jättää työpaikkahakemuksia.

- Palautteeseen ei tule kirjoittaa erityistä henkilötietoa esim. tietoja terveydestä tai salassa pidettävää tietoa esim. sosiaalipalveluiden tietoja tai muuta henkilökohtaista tietoa, kuten henkilötunnuksia, pankkitilin numeroita tms.

- Jos palaute liittyy ympäristöön niin pyri osoittamaan se palvelussa olevalle kartalle mahdollisimman tarkasti, koska se helpottaa palautteen käsittelyä.

- Palautteisiin pyritään vastaamaan (3) kolmen arkipäivän kuluessa palautteen vastaanottamisesta ja palautteita käsitellään maanantaista perjantaihin virka-aikana.

- Jos haluat vastauksen antamaasi palautteeseesi niin anna sähköpostiosoitteesi sille varattuun kenttään. Tarkkaile myös sähköpostisi roskapostikansiota. Sähköpostipalvelut voivat tulkita antamaasi palautteeseen lähetetyn vastauksen roskapostiksi.


Seuraavat palautteet annetaan erillisellä palautejärjestelmällä

- joukkoliikenne https://www.osl.fi/asiakaspalvelu/

- kaupungin omistaminen kiinteistöjen vikailmoitukset https://www.oukapalvelut.fi/tilahaku/


Opastusta sähköisten palveluiden käyttöön

Oulun kaupungin Oulu10-asiakaspalvelusta saat opastusta sähköisten palveluiden käyttöön.

Puhelimitse Oulu10-asiakaspalvelun tavoittaa numerosta 08 558 558 00 ja sähköpostitse oulu10@ouka.fi.

Asiointipisteiden tiedot löytyvät www.ouka.fi/asiakasohjaus-ja-neuvonta/asiointipisteet


Oulun kaupungin verkkosivut ovat osoitteessa www.ouka.fi. Henkilötietojen käsittelystä voit lukea www.ouka.fi/tietosuoja.